Chronicle 2012

Chronicle online 2012
Vezi Filme Noi Online traduse fara intrerupere in limba romana cu subtitrare inclusa
Descriere : Film online Chronicle HD
Wow .. doar .. acest film ma lăsat mut. A fost uimitor şi de a gândi mine si prietenii mei au fost de gând să vezi Grey. Sunt atât de bucuros de cinema a fost complet şi am urmărit acest lucru în schimb. Pot sa spun sincer nu am fost prezenta de divertisment şi de adrenalina s-au grabit, deoarece m-am uitat Kick-Ass tot felul în 2010. Acest film este o epopee, dar nu un Lord al epic Rings, un alt fel de epicness. Deşi acest film nu este original, în mai mică, este o gură de aer proaspăt, şi POV de mână camera este foarte bine făcut.
Pentru un film care nu are actori cunoscuţi, am să spun o parte din performantele sunt mari. Mai ales de către Dane DeHaan. Nu întrebaţi de ce ştiu, dar eu sunt sigur că va avea o carieră mare în faţa lui. Michael Kelly, de asemenea, ca tata abuziv a fost minunat. Alex Russel a fost prea bun şi Michael B. Jorden a jucat rolul foarte bine, de asemenea. Dar mai important director de Josh Trank de debut, care este o mare realizare! Bravo portbagaj! Bravo. Voi menţine un ochi pentru filmele sale viitoare.
Desigur, există unele puncte de rele.Lipsa de explicaţii privind modul în care au ajuns competenţelor lor. Şi CGI rău mai ales.
Acest film este extrem de recomandat!
Trei prieteni de liceu castiga super-puteri, după face o descoperire incredibila. Curând, însă, au găsit viaţa lor de filare de sub control şi legătura lor testate ca ei îmbrăţişează laturile lor întunecate.

Va dorim vizionare placuta pe site-ul nostru Filmecinema.info .Noi va oferim Filme Online 2012 !
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si fii la curent cu cele mai bune filme noi aparute online gratis .Pentru abonare introduce-ti adresa d-voastra de email:
Chronicle online subtitrat

Trailer Chronicle 2012