John Carter (2012)


John Carter online subtitrat gratis
Vizioneaza filmul John Carter online gratis tradus in limba romana fara intrerupere - Filme Online HD

Descriere: John Carter film online fara intrerupere
Eu am avut doar aşteptări modeste de la acest film ca remorca mi-a amintit un pic prea mult de Dune. Într-adevăr surprins de a găsi un film care a avut o linie de teren bun (deşi cinicii va asemana la avatar-lite), şi au acţionat, Caracterizările rezonabile, imagini strălucitoare şi o cifră erou surprinzător de bine în Taylor Kitsch-ul. Am văzut de examinare screening-ul în această dimineaţă - nu le pasa cat de mult costa sa - ceea ce am găsit a fost un film de mare buget pe care am bucurat cu adevărat de la început până la sfârşit. Sfatul meu - nu urmaţi cinicii şi sceptici - l văd pentru tine. Eu nu va merge în mod normal, vedea filme 3D (ei da-mi o durere de cap), dar 3D nu a fost prea intruziv pe aceasta. Războiul civil veterinar John Carter este transplantat la Marte, unde descopera o planeta luxurianta, pline de divers al carei principal de locuitori sunt 12 de picioare inalte barbari verzi. Găsirea el însuşi un prizonier al acestor creaturi, el scapă, doar pentru a întâlni Dejah Thoris, Printesa de heliu, care este în nevoie disperată de un Salvator.










Va dorim vizionare placuta pe site-ul nostru Filmecinema.info .Noi va oferim Filme Online 2012 !
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si fii la curent cu cele mai bune filme noi aparute online gratis .
Pentru abonare introduce-ti adresa d-voastra de email:












John Carter  online 2012
Vezi John Carter online gratis tradus in limba romana


Optiune 3 : John Carter online hd
Trailer HD: Filme Noi Online Gratis